Potykacz zewnętrzny, stojak reklamowy
- Potykacz dwustronny
- Potykacz Outdoor
- Potykacz wodoodporny
- Potykacz - ramka
- Potykacz dwustronny z PCV
- Potykacz drewniany
- Folia PCV antyreflex
W naszej rozbudowanej ofercie znajdziesz nośniki reklamy, które przyciągną nowych klientów do Twojego sklepu czy lokalu. Masz do dyspozycji niezwykle trwałe i bardzo estetyczne potykacze zewnętrzne i wewnętrzne, które wykonujemy z wyselekcjonowanych materiałów o świetnych parametrach technicznych. Jako doświadczony producent systemów reklamowych projektujemy rozwiązania nowoczesne i skuteczne, które pozwolą Ci wypromować swoją markę niskim nakładem kosztów. Produkty wykonujemy na zamówienie – skontaktuj się z biurem Exact, aby poznać szczegóły!
Zewnętrzne i wewnętrzne potykacze reklamowe
Zadanie zapewnienia odpowiedniej rozpoznawalności i łatwości identyfikacji punktu usługowego bądź handlowego jest jednym z najważniejszych, jakie stoją przed osobami nimi zarządzającymi. W tym celu korzystać możemy z najróżniejszych akcesoriów i form promocji. Wśród nich wyjątkowym powodzeniem ze względu na swoją skuteczność cieszą się potykacze reklamowe – zewnętrzne i wewnętrzne. Szczególne są jednak także warunki, jakim muszą one sprostać, gdy pozostawimy je na chodniku przed wejściem. A przecież to właśnie tam są one najbardziej użyteczne, będąc dla przechodniów dużo bardziej czytelnymi (zwłaszcza z pewnej odległości) niż umieszczone na elewacjach szyldy. Ekspozytor zewnętrzny stanowi więc nieodzowne wyposażenie wielu takich miejsc. Dzięki dużo bardziej masywnej i solidnej konstrukcji z łatwością oprze się silniejszym podmuchom wiatru, opadom, a także przypadkowym uderzeniom, jakie zdarzać się mogą przemykającym szybko przez miasto ludziom. Nic też nie stoi na przeszkodzie, aby potykacz reklamowy ozdobił wewnętrzne ściany budynku — doskonale sprawdzi się on w restauracjach, kawiarniach, muzeach i wielu innych obiektach. Zapraszamy do zapoznania się ze szczegółami naszej oferty.
Potykacze reklamowe zewnętrzne i wewnętrzne
Nasze produkty sprawią, że Twoja działalność nie umknie niczyjej uwadze. Odpowiednio wysoka jakość i solidność elementów służących promocji jakiegokolwiek rodzaju działalności jest rzeczą niezwykle istotną. Jeśli bowiem będą one łatwo ulegały destrukcji, wrażenie, jakie będą wywierać na spoglądających na nie osobach, będzie niekorzystne. Potykacz reklamowy zewnętrzny, narażony zarówno na czynniki pogodowe, jak i uszkodzenia powodowane mniej lub bardziej przypadkowymi uderzeniami, ma zadanie szczególnie niełatwe. Za stabilność, jaką charakteryzują się potykacze reklamowe zewnętrzne, odpowiada podstawa z tworzywa sztucznego w formie zbiornika napełnianego wodą lub piachem – dzięki temu, wówczas, kiedy nie są one potrzebne, są przedmiotami lekkimi i łatwymi w transporcie. Solidna aluminiowa rama zatrzaskowa służąca do ekspozycji treści przymocowana jest za pomocą sprężyn, co ułatwia całej konstrukcji wytrzymywanie silniejszych podmuchów wiatru. Za ochronę samej grafiki odpowiada antyrefleksyjna folia PCV. W naszej ofercie mamy także potykacz reklamowy zewnętrzny wodoodporny oraz stojak reklamowy wewnętrzny w wersji z wytrzymałą podstawą wykonaną ze stali. Obie odmiany łączą opisane wyżej wielkie zalety użytkowe z bardzo udaną stylistyką, która czyni z nich znakomite wizytówki dla każdego przedsiębiorstwa, a także estetyczne nośniki np. treści informacyjnych. Dobry ekspozytor nie musi być drogi.
Wielofunkcyjny potykacz reklamowy
Dla biznesu projektujemy systemy trwałe i wizualnie atrakcyjne, które mają szerokie zastosowanie w działaniach promocyjnych. Potykacz reklamowy zewnętrzny to świetny sposób na zaprezentowanie swojej oferty przechodniom, którzy mogą być potencjalnie zainteresowani skorzystaniem z oferty. Sprawdzi się szczególnie w przypadku lokali, które nie mają własnej witryny i umieszczone są np. na wyższych kondygnacjach apartamentowca usługowego.
Alternatywnym wyborem jest potykacz wewnętrzny, polecany do restauracji, sklepów detalicznych czy muzeów i galerii sztuki. W środku takiego ekspozytora można przedstawić aktualne promocje przygotowane dla klientów, szczegółowy harmonogram organizowanych wydarzeń, czy dowolny przekaz marketingowy, jaki chcesz uwidocznić dla potencjalnych odbiorców.