Łopoczące na wietrze, barwne i przyciągające wzrok flagi reklamowe zawsze doskonale sprawdzają się jako skuteczne narzędzia promocyjne. Statyczna forma reklamy, która dzięki podmuchom wiatru przeistacza się w dynamiczny element krajobrazu potrafi zwrócić na siebie uwagę skuteczniej, niż plakat reklamowy bądź bilboard. Jak skutecznie wykorzystywać banery, flagi reklamowe i windery jako nośniki informacji oraz jaka wielkość flagi reklamowej będzie optymalna dla konkretnych zastosowań?
Jakie są główne zalety stosowania flag reklamowych w reklamie zewnętrznej?
Flagi w różnej formie, kształcie i wielkości są obecne od wielu lat w różnych zastosowaniach i zazwyczaj kojarzą się z czymś dystyngowanym. Nieco inną rolę pełnią reklamowe windery, natomiast wykorzystują te same zalety, czyli lekkość, doskonałą widoczność w zewnętrznych lokalizacjach oraz naturalność formy przekazu. Prostota konstrukcji i możliwość całkowitej personalizacji grafik, kolorów czy tekstu nadrukowanego na fladze to główne atuty przekonującej do tej metody reklamy, a relatywnie niska cena oraz pełna mobilność są zaletami, które przekonują zwłaszcza mniejsze firmy. Jakie wybrać flagi reklamowe do zastosowań okazjonalnych? Windery często są używane do lokalnych wydarzeń i promocji oraz regularnie spotykane w kurortach wypoczynkowych czy w pobliżu atrakcji turystycznych, gdzie służą wiernie podczas wakacyjnego szczytu, by okres zimowy spędzić złożone w wygodnych torbach transportowych. Łatwość przechowywania to także ich bardzo cenny walor, zwłaszcza dla działalności o typowo sezonowym charakterze.
Jakie elementy projektowe flag reklamowych przyciągają uwagę klientów na zewnątrz?
Poruszany wiatrem winder przyciąga oko mimowolnie, gdyż ludzki zmysł wzroku reaguje na ruch elementów krajobrazu i na nich skupia swoją uwagę. Wysoki maszt, na którym zawiesza się materiał z własnym nadrukiem reklamowym bądź informacyjnym ma naprawdę spory zasięg i jest doskonale widoczny z oddali. Konstrukcja windera sprawia, że maszt obraca się zgodnie z kierunkiem wiatru, a w przypadku bezwietrznej pogody kolorowa flaga z nadrukiem pozostaje widoczna dzięki napinającej ją końcówce z włókna węglowego. Dobór barw i grafik to swoboda projektowania flag pod indywidualne potrzeby i gust. Mogą służyć wielosezonowo jako wyróżnik stoiska, lokalu czy punktu gastronomicznego, do którego będą wracać klienci, traktując flagę reklamową jako punkt orientacyjny. Będą też doskonałym jeśli chodzi o skuteczność nośnikiem reklamowym podczas wydarzeń artystycznych, koncertów, spektakli w plenerze czy zawodów sportowych. Druk na tkaninie wykonany w technologii termotransferu pozwala tworzyć grafiki w szerokim zakresie kolorów, bez problemów możliwa jest reprodukcja dowolnego projektu graficznego, na przykład znaku firmowego bądź logo firmy, sloganu kampanii lub nawet skomplikowanego projektu artystycznego. Ta metoda druku zapewnia również trwałość kolorów oraz odporność na blaknięcie, a to szczególnie ważne w przypadku zmiennych warunków atmosferycznych i wystawieniu flagi na działanie promieni słonecznych.
Jakie flagi reklamowe są najskuteczniejsze w swojej roli?
Wysoki, sięgający na pięć metrów w górę maszt, na którym rozwieszona jest flaga reklamowa to doskonała metoda dla podkreślenia lokalizacji i zwrócenia uwagi przypadkowych przechodniów. Przyda się zwłaszcza tam, gdzie chcemy wyróżnić naszą firmę spośród konkurencji oraz w miejscach o dużym natężeniu ruchu pieszego. Niższe maszty można ustawiać bezpośrednio w pobliżu wejścia do lokalu czy też obok stoiska, a dzięki solidnym, ciężkim podstawom gwarantowana jest ich stabilność i bezpieczeństwo dla otoczenia. Sam kształt flagi rozpostartej na maszcie można również wybierać, na przykład łezkowaty z zaokrąglonym brzegiem bądź podobny do ptasiego pióra. Swoją formą zwracają uwagę każdej grupy wiekowej odbiorców, zatem niesiony przekaz może mieć uniwersalny charakter lub na przykład być skierowany tylko do dzieci. Jaki rozmiar flagi reklamowe powinny mieć, by dobrze spełnić swoją rolę? Im bliżej miejsca docelowego są rozstawione, tym niższe maszty można stosować nie tracąc nic ze skuteczności przekazu.
Jak wielkość flagi reklamowej wpływa na jej widoczność i skuteczność promocji?
Windery są dostrzegalne z daleka, a specyficzną, smukłą i wysoką konstrukcję masztu flagowego można wykorzystać podczas akcji promocyjnej, aby kierować klientów czy też uczestników w konkretne miejsce. Świetnie więc sprawdzają się ustawione w szpalerze i witające przybywających gości albo jako naturalne punkty orientacyjne. Jakie flagi reklamowe sprawdzają się w tym wypadku? Im większy maszt, tym dłuższa może być flaga, a materiał mający niemal cztery metry długości pozwala na pomieszczenie kilku informacji lub zmaksymalizowanie jednej, aby była świetnie widoczna i rozpoznawalna z dużej odległości.
Jakie są najlepsze lokalizacje do umieszczenia flag reklamowych, aby dotrzeć do jak największej liczby potencjalnych klientów?
Powiewające na wietrze windery z pewnością kojarzą się z plażami i kąpieliskami, gdzie stanowią stały element krajobrazu, doskonale zresztą pasujący do okoliczności swoim przypominającym żagiel kształtem. W swoim założeniu flaga reklamowa powinna znajdować się możliwie jak najbliżej miejsca, do którego ma przyciągać i może wspólnie z innymi nośnikami reklamy, na przykład umiejętnie rozstawionymi potykaczami, kierować ludzi do centralnego punktu wydarzenia. Uniwersalność winderów objawia się również w tym, że świetnie sprawdzają się jako punkty graniczne przy imprezach masowych, oddzielając na przykład sektory dla publiczności od punktów gastronomicznych bądź jako interaktywny element tła dla ważnych wydarzeń, wręczania odznaczeń, medali czy wystąpień oficjeli.
Najnowsze komentarze