W reklamie łączy się znakomicie treść i forma, a w zasadzie jest to cel w tworzeniu dobrej reklamy, która trafi do szerokiego grona klientów. Nasze produkty zostały tak przygotowane, by możliwe było zaprezentowanie reklamy treściwej i zrobienie tego w sposób, który będzie przekonywał każdego klienta.
Walory estetyczne reklamy
Reklama musi się przede wszystkim podobać, a co za tym idzie powinna wywoływać pozytywne skojarzenia z oferowanymi na danej reklamie produktami. Od dawna wiemy, że często treść reklamy nie ma za wiele wspólnego z reklamowaną rzeczą i promowane są przede wszystkim uczucia z nią związane, prestiż marki czy zadowolenie płynące z obcowania z konkretną marką. Użyteczność reklamowanej rzeczy, jej zdolność do zaspokajania potrzeby, czasami jest wręcz zupełnie pomijana.
Odpowiednia estetyka to sam projekt graficzny, kolorystyka, styl artystyczny, jakość wykonania, ale w bardzo dużym stopniu także odpowiednie oświetlenie reklamy niezależnie od tego, jak to jest reklama. Wspomnieć trzeba tez nawet o odpowiedniej kondycji reklam, więc torby do transportu materiałów reklamowych także stają się bardzo cenne.
Oświetlenie treści reklamowych
Oświetlać reklamę można na oczywiście bardzo wiele różnych sposobów. Najważniejsze z nich to:
- reflektory oświetleniowe (halogenowe);
- lampki LED przeznaczone do ścianek;
- reflektorki halogenowe (punktowe);
- listwy (taśmy) LED.
Znaczenie oświetlenia jest bardzo duże, ponieważ nawet prosta lampa LED do ścianek może zupełnie zmienić sposób, w jaki klient postrzega materiał promocyjny. Co istotne, sam fakt, że będzie on dobrze widoczny, to często kwestia drugorzędna. Bardziej liczy się to, że wyróżnia się on w tłumie, a silne oświetlenie sprawia, że jego kolory są bardziej soczyste i tym samym lepiej się prezentuje pod względem estetycznym.
Dodatkowa wartość
Warto jest zadbać o dobre oświetlenie swoich materiałów reklamowych również dlatego, że może to być nieduża inwestycja na długi czas. Większość mechanizmów oświetlenia jest w dużej mierze uniwersalnych, co oznacza jeden zakup dla wielu późniejszych instalacji. Czasami możliwe jest nawet wykorzystywanie oświetlenia z jednego rodzaju reklamy do oświetlania nim czegoś zupełnie innego.