Nawet przygotowane z najwyższą starannością tablice reklamowe nie będą w stanie nikomu zaimponować, jeśli systemy linkowe nie zostaną zamontowane z odpowiednią starannością. Niestety, ale tutaj każde niedociągnięcie będzie rzucać się w oczy.
Czym charakteryzują się systemy linkowe?
Dziś systemy linkowe różnią się między sobą, a ich producenci odznaczają się coraz większą kreatywnością. Co do zasady mamy styczność z rozwiązaniami, w skład których wchodzą linki wykonane z różnych materiałów, przeznaczonych do umieszczania na nich nośników prezentacyjnych. Choć kojarzymy je przede wszystkim z tymi ułatwiającymi prezentowanie treści reklamowych, stalowe linki do mocowania tablic znajdują zastosowanie także tam, gdzie mamy do czynienia z tematyką informacyjną. Poza tym wysokiej klasy systemy linkowe umożliwiają ciekawą prezentację nawet wtedy, gdy materiały posiadają różną wielkość.
Elementy składowe systemów linkowych
Systemy linkowe nie zawsze prezentują się w ten sam sposób. Wiele zależy od tego, kto jest ich producentem, a także od tego, jakie jest ich zastosowanie. Warto jednak zwrócić uwagę na to, że system ekspozycyjny linkowy bardzo często obejmuje nie tylko stalowe linki sufitowe, ale również mocowania boczne. Te ostatnie znajdują zastosowanie zarówno w przypadku wspomnianych sufitów, jak i w odniesieniu do ścian, a nawet do podłogi. Im bardziej rozbudowany jest system linkowy, tym więcej jest też możliwości jego zastosowania, a on sam jest postrzegany jako rozwiązanie bardziej interesujące z punktu widzenia nabywcy.
Rodzaje linek i uchwytów
Rodzaje dostępnych w sprzedaży linek dostosowane są do przeznaczenia systemu. Mamy, w związku z tym, do czynienia zarówno z linkami sufit-podłoga, jak i ściana-ściana. Uchwyty boczne także pojawiają się w zróżnicowanych konfiguracjach, poza tymi klasycznymi występują również w wersji dwustronnej. Oddzielną kategorią składającą się na systemy linkowe są dystanse pozwalające na odsunięcie samej tablicy reklamowej od powierzchni, na której jest prezentowana.