Materiał do roll up
Oferujemy wysokiej jakości ( niezwijający się na brzegach, nieprześwitujący i szybkoschnący ) materiał kompozytowy PCV ( 65 % ) / PET ( 35 % ) z szarym tyłem do druku roll upów.
Gramatura 330 g/m2 , grubość 240-250 mikronów, nawój 50 m, dostępne szerokości 0,914 / 1,07 / 1,27 / 1,52 m.
Cena 7,99 zł netto / m2; koszt wysyłki 1 rolki – 24 zł netto ( kurier GLS )
Jako producent systemów reklamowych wiemy doskonale, jak ważna jest jakość materiałów, które otrzymujesz do druku. Dlatego dostępne u nas tkaniny wyróżniają się nie tylko atrakcyjną ceną, ale także solidnym wykonaniem i niezmienną zgodnością z deklarowanymi parametrami.
Co to jest roll up reklamowy
Aby móc skutecznie zaprezentować ofertę, poinformować o promocji lub wydarzeniu, należy użyćzauważalnego i sprawdzonego systemu. Roll up reklamowy (np. kompozytowy PCV) pomoże w prosty sposób zwrócić uwagę odbiorców na komunikat, który chcesz przekazać. To swojego rodzaju stojak, który składa się z:
- kasety ze zwiniętym plakatem,
- drążka stanowiącego trzon systemu,
- podstawy, np. w formie rozkładanych nóżek.
Dużą zaletą tego rozwiązania jest jego mobilność – wszystkie elementy w łatwy i szybki sposób można złożyć, aby np. przewieźć je w inną lokalizację lub schować na czas zamknięcia lokalu. Równie proste jest ponowne zamontowanie stojaka.
Co jeszcze wyróżnia roll up? Cena! Niskie koszty zakupu materiału kompozytowego PCV i wykonania druku sprawiają, że to jeden z najtańszych systemów reklamowych. Dodatkowo wysoka skuteczność w dotarciu do dużej liczby odbiorców i możliwość przejrzystego przedstawienia komunikatu czynią zeń rozwiązanie idealne zarówno dla małych, średnich, jak i dużych firm.
Gdzie używać roll upów?
Tego typu plakaty mogą być używane wewnątrz budynków oraz na dworze. Warto jednak pamiętać, że o ile sam materiał kompozytowy PCV wykazuje dużą odporność na działanie warunków atmosferycznych, o tyle istotny jest rodzaj zastosowanego stojaka. Jeśli roll up reklamowy ma stać na zewnątrz, upewnij się, że cały system ma odpowiednią wagę, a podstawa została stabilnie osadzona. Być może będzie wymagała dodatkowego obciążenia. Im cięższa konstrukcja, tym mocniejsze podmuchy wiatru jest w stanie wytrzymać.
Niezależnie od tego, czy stojak zostanie umieszczony w pomieszczeniu czy na dworze, jego główna rola zostanie spełniona. Z tego względu często można zauważyć tego typu plakaty przy wejściach do lokali gastronomicznych, muzeów, obiektów kultury, miejsc rozrywki i różnego rodzaju placówek, które chcą poinformować przechodzących ludzi np. o obowiązujących promocjach. Tak duża popularność tego rozwiązania to zasługa także atrakcyjnej ceny samego druku, materiału kompozytowego PCV i stojaka do roll upów reklamowych.
Zalety materiału kompozytowego PCV
Używany przez nas materiał kompozytowy PCV umożliwia druk roll upów reklamowych w korzystnej cenie i wysokiej jakości. Wyróżnia się:
- odpornością na działanie promieni słonecznych – możesz cieszyć się stworzoną reklamą przez długi czas bez obaw o jej wyblaknięcie po kontakcie z promieniowaniem UV,
- jednolitą powierzchnią – dzięki temu można uzyskać wysoką jakość druku, z równomiernie rozłożonymi kolorami i ostrymi konturami,
- zwartą strukturą – nie prześwituje, zatem komunikat zawarty na plakacie jest zawsze czytelny,
- niską ceną.
Oferowany surowiec ma wiele zalet, które sprawiają, że jest bardzo korzystnym podłożem do tworzenia plakatów promocyjnych.